6.00-8.45 – Schodzenie się dzieci w bawialni (grupy łączone przedszkole, żłobek)
Zabawy swobodne służące realizacji pomysłów dzieci , rozmowy zaspokajające ciekawość
dziecka na tematy zgodne z ich zainteresowaniami, rozwijające umiejętność prowadzenia dialogu.
8.45-9.00 – Powitanie, czynności organizacyjno-porządkowe przed śniadaniem
9.00-9.05 – Czynności higieniczne
9.05-9.20 – Śniadanie
9.20-9.30 – Rozchodzenie się dzieci do swoich sal
9.30- 9.45 -Poranna gimnastyka
9.45-10.15 – Zajęcia dodatkowe (rytmika, dogoterapia, j.angielski).
10.15-11.30 – Sytuacje edukacyjne organizowane przez nauczyciela , wynikające z realizowania zadań realizowanych w podstawie programowej zgodne z wybranym programem nauczania, praca w książkach. Indywidualna lub zespołowa praca: stymulacyjna, korekcyjna, kompensacyjna wynikająca z zainteresowań oraz możliwości psychofizycznych dzieci.
11.30-11.45 – Czynności organizacyjno-porządkowe przed obiadem
11.45-12.00 – Czynności higieniczne
12.00-12.30 – Obiad- II danie
12.30-14.00 – Leżakowanie(czytanie bajek , słuchanie muzyki relaksacyjnej)
14.00-14.30 – Obiad- Zupa
14.30-14.45 – Czynności higieniczne
14.45-15.15 – Łączenie grup, zabawy dowolne
15.15-15.30 – Podwieczorek
15.30-18.00 – Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich potrzeb i możliwości. Czytanie książek, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Zabawy swobodne według zainteresowań dzieci w sali lub ogrodzie przedszkolnym. Kontakty indywidualne z rodzicami. Rozchodzenie się dzieci do domów.